Barnmorskan

Idag har jag vart hos barnmorskan. Allt såg bra ut som vanligt. Hon kollade livmoderhalstappen idag. Jag var inte öppen något men den var väldigt långt ner eller vad hon sa. Hon trodde inte att jag skulle komma på nästa besök den 19! :S

Annars händer det inte så mycket idag. Jag ska bara ligga i soffan och ta det lugnt! Igår städade och tvättade jag hela dagen. Så igårkväll och inatt har jag haft så ont i magen och ryggen att jag knappt kunnat röra mig. Så idag blir det lugnt.

Engla ska sova middag nu. Men hon verkar inte tycka att det är någon bra ide. Det låter som att det är en stor elefant på övervåningen..

Förut blev jag getingstucken för FÖRSTA gången i mitt liv. Det gick en geting på golvet som jag tog upp med papper, men den stack igenom.. Det är lite ömt i tummen men det syns inget. Så det är nog ingen fara!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja, då får vi väl se om vi träffas nästa helg eller inte då... =) du kanske snusar bebis, vem vet?!

2009-10-11 @ 11:42:26
URL: http://mittogonblick.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0