Engla hos frisören!

Idag har Engla vart hos frisören för första gången. Det gick hur bra som helst. Hon satt som ett litet "ljus" och körde bil och kollade på film.

Har vart hemma hos mamma och Björn och ätit frukost och lunch idag också. Engla har vart på toppenhumör hela förmiddagen! Hoppas det håller i sig när hon har vaknat nu också.

Emma ringde förut och bjöd oss på middag sen. Ibland har man det bra! :) Blir ingen matlagning här hemma alls idag!

Igår hände det inte så mycket. Engla var på dagis som vanligt. På eftermiddagen fick hon gå utan blöja i ett par timmar. Det går ju sådär. Hon vill inte sitta på pottan för tillfället. När hon är kissenödig går hon iväg dit ingen ser henne och kissar på golvet istället.. Men det kommer väl snart får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara mysigt att få bjuda er på mat.

2009-11-03 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0