bajs...

När jag skulle väcka Engla från sin middagslur förut kände jag att det luktade bajs på hela övervåningen.. Hon hade antagligen först legat i sin säng och bajsat så det läckt upp på ryggen och i sängen. Hon sov i våran säng så där var det också bajs! Härligt! Men alla sängkläder blev ju bytta iallafall!

I måndags fick jag åka till dagis och hämta Engla. Personalen tyckte att hon var hängig och sa AJ flera gånger. Hon var lite hängig och verkade ha ont någonstans hemma också, så jag trodde att det var öroninflamation. Men sen på eftermiddagen piggnade hon till och var som vanligt igen. Så det var nog bara lite vatten i öronen efter Vattenpalatset!

Ingen bebis som vill komma ut än.. Imorgon är ju BF så den är ju snart ute i vilket fall som helst. Hade vart lite fräckt med fredagen den 13:e kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare, det var ju inte kuligt med bajset, men du är ju postiv ändå, som sagt det blev ju renbäddat.

Ja, babyn är välkommen fredagen den 13, för nu väntar vi, och väntar. Kram till dig!

2009-11-11 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Jag heter Emelie och är 23 år. Jag bor i ett rött hus ute på landet i Grästorp ( två mil utanför Trollhättan där jag är uppvuxen) med sambo och våra två barn Engla och Edvin.
    I bloggen får ni läsa om våran vardag där det sällan är lugn och ro med två små "busar"! :-) Jag älskar att laga mat och prova nya recept som jag brukar lägga ut på bloggen. Så titta in efter något smarrigt *mums*


    bloglovin

    RSS 2.0